News | Press Releases
A lot is reported about AS-Schneider in the trade press both nationally and internationally. Here you can find an excerpt of the publications.

If you have any questions, wishes or suggestions, please send us an e-mail. In this way, we can inform you in detail and provide you with the best possible service.
November 2014
Sustainable in all matters
Den Unternehmen wird es in Zukunft nicht mehr reichen, Prozesse mit dem Attribut "grün" zu versehen. Vielmehr müssen sie ihre gesamte Wertschöpfung nachhaltiger gestalten. Denn nur so kann man im internationalen Wettbewerb konkurrenzfähig bleiben und gleichzeitig die immer strengeren Auflagen erfüllen.

Diesem Grundsatz hat sich auch AS-Schneider verschrieben und bezieht in seinen geschäftlichen Entscheidungen nicht nur ökonomische,
sondern auch ökologische und soziale Aspekte ein. Das zeigt sich zum einen in der Produktpalette, aber auch in den Entwicklungs- und
Fertigungsprozessen sowie im Umgang mit den Mitarbeitern.
Product Selector
For further details please don`t hesitate to contact me:

AS-Schneider is listed in the Approved Vendor List of Saipem.
Customer Magazine

The new issue for the SPE Offshore in Aberdeen is packed full of new products, innovations and solutions for a wide variety of applications.

Copyright © 2015 Armaturenfabrik Franz Schneider GmbH + Co. KG. All rights reserved.