Februar 2019
Traditional flush rings have several disadvantages
Traditional flush rings use impulse lines. These lines connect a measuring device or transmitter to the system. The device or transmitter then collects and forwards the corresponding parameters. This method has several disadvantages. AS-Schneider offers a bespoke solution to these problems: close coupled flush rings. They make flush rings to their customers’ requirements.
Februar 2019
Messe DIAM 2019
Neuheiten
Auf der DIAM in Leipzig präsentiert AS-Schneider den Besuchern unter anderem folgende Neuheiten: Double Block & Bleed Piping Kugelhähne, Process-To-Instrument-Armaturen und das Schneider DirectMount Systems mit dem patentierten Stabilisatorstutzen.